Thursday, November 12, 2015

Mahu saya join team pemasaran anda? Dapatkan khidmat advertorial saya


Sebenarnya saya baru siapkan dan terbitkan satu artikel advertorial untuk pelanggan saya. 


Untuk bulan November ni, sengaja saya kurangkan ambil tempahan untuk servis advertorial. Saya nak fokuskan untuk hasilkan advertorial-advertorial bagi mempromosikan bisnes saya sendiri. 


Walaupun begitu, saya tidaklah menolak jika ada yang minat nak buat tempahan. 


Cuma dari segi nak dapatkan pelanggan, saya tak ada la agresif sangat untuk bulan November ni. Memang nampak sangat ketaranya kalau nak dibandingkan dengan bulan-bulan yang lepas. 


Satu yang saya nak pastikan ialah, 

"Saya nak kan pelanggan yang dapatkan khidmat advertorial dari saya betul-betul berpuas hati dengan perkhidmatan yang saya sediakan."


Khidmat penulisan yang saya berikan sebenarnya saya berikan juga

1. Khidmat research kata kunci

2. Khidmat SEO targetting 

3. Khidmat promosi berterusan 


Ya


Bukan sekadar menulis artikel kemudian tinggal macam tu sahaja. 


Saya percaya, orang yang dapatkan khidmat saya, dah tentu mahukan hasil. Sama ada dalam bentuk wang ringgit, pertambahan pelanggan, mahupun kenaikkan trafik pada laman web mereka. 


... dan atas sebab itu lah, saya dengan sehabis baik akan bantu promosikan artikel-artikel advertorial yang telah dihasilkan. 


Mana yang lekat satu dua sales tu, Alhamdulillah... Moga-moga income dari advertorial yang saya tulis dapat terus mengalir.


Kalau ada yang jadi kaya sebab ada ambik servis dari saya. Itu lagi bagus. Sebab saya tahu, mana-mana pelanggan saya yang dapat jadi lagi kaya, mereka tak keberatan untuk ambik lagi servis yang sama dari saya. 


Anda kaya, saya jugak yang untung. 


Kiranya macam sekarang ni saya berada dalam bisnes untuk mengkayakan anda.


Jadi, jika anda minat nak libatkan saya dalam team pemasaran anda, apa lagi? Dapatkan lah servis advertorial dari saya.


Klik sini untuk buat tempahan.  
 


 

No comments:

Post a Comment